Kas teadsid, et Photopointi veebipoe klienditeenindusega saab vestelda ka online-jututoas? See on eriti mugav viis saamaks kiireid ja asjalikke vastuseid meie veebipoes müüdavate kaupade ja pakutavate teenuste kohta. Siiani oli online-vestluses võimalik suhelda vaid veebimüügiga tegeleva osakonnaga. Alates tänasest saab aga asuda otseühendusse ka Photopointi järelteenindusmeeskonnaga. Märkides punktikesega valiku “Hooldus ja remont”, saab kiired ja asjalikud vastused kõigi oma küsimuste kohta, mis puudutavad Photopointist ostetud katki läinud seadmeid või parandusse saadetud tehnikat.
Tegelikult on meie online-vestluse rakenduses veel teinegi oluline uuendus, mida teravama pilguga lugejad juba kindlasti märganud on. Tõsi – nüüdsest saab meie klienditeenindusega online-vestlust pidada ka vene keeles. Esitada võib küsimusi nii toodete ja teenuste kui ka järelteeninduse valda kuuluvate probleemide kohta.
Meile siin Photopointis on väga oluline, et inimesed kes meid külastavad – olgu kaupluses või veebipoes – saaksid oma küsimustele asjalikud vastused. Meie jaoks ei ole mingit vahet sellel, kas küsimus esitatakse enne või pärast ostmist. Tea, et kui sul Photopointist soetatud seadmega abi vaja on, siis oleme me sinu jaoks olemas. Poes, telefonitsi ning nüüd ka otseühendusega online-vestluse teel.
Photopointi veebipoe online-jututoa leiad Photopointi avalehe paremast ülemisest nurgast klienditoe kastikesest. Vajuta seal olevale lingile “Online vestlus” ning küsi julgesti.
(502)
Kommentaarid