Märts on hea teeninduse kuu. Tänagi on juba märgata Photopointi poodides Heateenindus.ee kampaaniat – letis on tagasiside jaoks sedelid ja vastavad kastid, kuhu saab oma sõnumi jätta. Kuna digiajastul ei piisa kohapealsest kampaaniast, siis pidasime vajalikuks avada meie Facebooki lehel klienditeeninduse hindamise rubriik.
Lisaks hinnangule on oodatud kõik kommentaarid ja ettepanekud, mis aitaksid Photopointi töötajatel olla tulevikus parimad teenindajad. Oma klientide abiga tahame teha nii, et hea teeninduse kuu ei oleks mitte ainult märts, vaid ka kõik järgnevad kuud!
Palume Sind, hea Photopointi klient, mõelda oma muljetele meie poest. Kuidas on Sul läinud näiteks viimase ostuga – jäid teenindaja soovituste ja nende põhjal ostetud toodetega rahule? Kas teenindus oli hea? Mida saame veelgi paremini teha? Sinu kogemus ja ettepanekud on meie jaoks oluline juhis edasiseks arenguks, seega ära jäta oma arvamust välja ütlemata.
Pealegi, tegime arvamuseavaldamise võimalikult lihtsaks Facebooki keskkonnas, ja see võtab ainult paar minutit.
(359)
Kommentaarid