Populaarne sotsiaalmeediarakendus Instagram on taaskord välja tulnud uuendusega, mis sel korral hõlmab reklaamide markeerimist ja fotode arhiveerimist.
Pärast seda, kui Facebook ostis Intagrami ära, on hakanud uudisvoogu ilmuma sponsoreeritud postitused. Selleks, et pildimeres selgemalt vahet teha, milline postitus edastab reklaami ja milline mitte, on Instagrami värske uuendus toonud võimaluse markeerida ettevõtte konkreetse postitusega. Sellisel viisil teevad kasutajad vahet reklaamil ja tegelikul sisul. Kasuks tuleb see ka ettevõttetele, kelle lehele markeering edasi suunab.
Peale selle on nüüd võimalus arhiveerida enda profiilil asuvaid pilte. Kes kasutavad Instagrami enda uhkete fotosessioonide või droonifotode esitlemiseks aga vahel on ka mõni udune peopilt üles laaditud, siis pärast uuendamist pakub Instagram võimalust need arhiveerida. Sellisel viisil on võimalik nö puhastada enda konto piltidest, mis ei ole kõige õnnestunumad, kuid siiski liiga armsad, et kustutamata jätta. Laigid ja kommentaarid jäävad kõik alles ja arhiveeritud postitused on ainult kasutajale endale nähtavad. Loomulikult on igal ajal võimalik arhiivist foto taas avalikuks teha ja asetseb foto samale kohale, kus ta enne oli.
Allikas: Instagram
(314)
Kommentaarid