Pole mingi saladus, et Sony on endale eesmärgiks seadnud liidripositsiooni globaalsel kaameraturul. Kuigi sellise eesmärgi täitumine on hetkel veel kaugema tuleviku visioon, on selline positsioon faktiliselt ühes Ida-Aasia riigis juba saavutatud. Nimelt on uuemate majandustulemuste raportist selgunud, et Sony edestas Lõuna-Koreas Canonit vahetatavate objektiividega kaamerate müüginumbrite osas 0,1% võrra. Sony käes on seal nüüd selles turusegmendis 33.163% suurune osa.
Loomulikult ei ole 0,1% praktiliselt mingi näitaja ning muidugi on globaalsest domineerimisest asjad siiski päris kaugel. Sellegipoolest on aasta-aastalt märgata, kuidas Sony meeleheitlikud püüdlused ja investeeringud enda fototehnika arendamisse vaikselt üha enam vilja kandma hakkavad. Kuna Sony on oma fookusesse seadnud peegelkaamerate asemel hübriidkaamerad, on seda vilja hetkel rohkem Ida-Aasia riikide salvedes. Euroopas ja Ameerikas on tarbijad enam konservatiivsed ja uute kontseptsioonidega harjumiseks vajame me alati idamaa rahvast enam aega.
Canon on ikka veel väga tugevalt panustamas hübriidkaamerate asemel peegelkaamerate tootmisele – ning õige ka. Hübriidkaamerate alal võistlevad hetkel väga tugevate kaameratega päris palju tegijaid: Sony, Olympus, Panasonic, Fujifilm ja Samsung. Peegelkaamerate osas pakuvad Canonile arvestatavat konkurentsi aga ainult Nikon ja (pisut väiksemas mahus) Ricoh (Pentax).
Kuigi peegelkaamerate müügi ja kasumi osakaal ületavad globaalsel turul pea neljakordselt hübriidkaamerate tulemusi (vaata postitust “Hübriidkaamerate hinnad sigaodavad – müük tõusis veebruaris üleilmselt 33,7%“), peaks Canon tõsisemalt suhtuma hübriidkaameratesse ja enda EOS M seeriat jõudsamalt välja arendama hakkama. Ühel päeval võib selle jaoks olla lihtsalt liiga hilja.
Allikas: sonyalpharumours.com
(679)
Kommentaarid