Kuna internetist kaupa ostes ei saa sa toodet näha ega katsuda, siis on täiesti loomulik, et vahel võib tellitud kaup mitte vastata sinu ootustele. Sel puhul võid Photopointi veebikaubamajast tellitud kauba meile julgelt tagastada, sest e-poest ostes kehtib alati 14- päevane tagastusõigus.
Üldjuhul tuleb kaup tagastamiseks toimetada ükskõik, millisesse Photopointi esinduskauplusesse või saata Nordic Digital AS peakontorisse, kuid vajadusel saab tooteid tagastada ka pakiautomaadi või kulleri vahendusel.
Tagastatav kaup peab olema täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutusjälgedeta. Kui kaup on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, tuleb tagastada kogu komplekt – nii kaup kui ka teised tooted. Tagastuse juurde peavad olema lisatud ostu tõendav dokument ning lepingust taganemise avaldus.
Millist kaupa ei saa tagastada ja miks?
Tagastada ei saa kliendi poolt rikutud toodet, tarkvaralisi tooteid või andmekandjaid, millel on kileümbris eemaldatud. Tarkvaralistel toodetel on registreerimise võti ja avatud toote puhul on see nähtav.
Tagastada ei saa:
- asju, mis on valmistatud, arvestades Ostja isiklikke vajadusi;
- asju, mis on valmistatud Ostja esitatud tingimuste kohaselt;
- asju, mida ei saa selle olemuse tõttu tagastada, mis on kiiresti riknev või mille kasutamistähtaeg on möödunud;
- ajalehti, ajakirju või muid perioodiliselt ilmuvaid trükiseid;
- audio- ja videosalvestisi või arvutitarkvara, sh arvutimänge, kui Ostja on avanud Kauba pakendi.
Vaata lisaks: kogu oluline info kauba tagastamise kohta ning vastused teistele küsimustele – abi.photopoint.ee
Kõik vajalikud foto-, digi- ja kodukaubad Photopointis e-poest – www.photopoint.ee
(2000)
Kommentaarid