Esimesel oktoobril võttis Ricoh Pentaxi ametlikult enda juhtimise alla. Täna alustab Ricoh USA-s, Suurbritannias, Kanadas ja Filipiinidel mainekujunduskampaaniat. Seesama kampaania on juba reedest käimas Jaapanis ning nädala pärast kavas Hiinas, Prantsusmaal, Saksamaal, Taiwanil ja Hong Kongis. Kampaania ise on lihtne: nimetatud maades lükatakse ülal pildil nähtav visuaal üles Amazoni, Facebooki, Dpreview (USA`s), Google`i (Jaapanis) jt veebilehtedele. Pentaxi ja Ricohi ühinemist kuulutav bänner suunab huvilise pikema tervitusteksti juurde (vaata postituse lõpus).
See tervitustekst koosneb küll peaasjalikult turundusmulliks paisutatud sõnadest. Siiski on vahu sisse pikitud ka üks lubadus, mis kõlab järgnevalt: “Sel põhjusel tahame me ehitada uue PENTAX RICOH IMAGING haru dünaamilisele dialoogile oma klientidega – küsides pidevalt keerulisi küsimusi selle kohta mis teeb suurepäraseks foto ja mis fotokaamera.”
Selline lause annab lootust arvata, et Ricoh on otsustaud Pentaxi senisest avalikumalt suhtlevamaks muuta. Samuti näitab sellises ulatuses lansseeritud kampaania, et Ricoh on valmis Pentaxisse investeerima. Teadjad mehed teavad rääkida, et Pentaxi eelmine omanik, Hoya, olevat reklaami- ja muude rahadega üsnagi kitsi olnud. Rahaga võib aga suuri asju korda saata – eriti kui portfoolios on sellised aparaaid nagu Q 710.65€, K-5 1269.82€ ning 645D 6098.98€.
(171)
Kommentaarid