Kõigil meil on palju ülesandeid – nii kodus kui ka tööl. Selleks, et need kõik meeles püsiks ja ka õigel ajal tehtud saaks, tuleks need kuhugi üles kirjutada. Traditsiooniliselt on meie arvutilauad olnud täis tööülesannetega pikitud post-it kleepse. Nutitelefonide ja tahvelarvutite aeg on aga toonud palju tõhusamad vahendid enda tööülesannete jälgimiseks.
Erinevaid “To-Do list” tüüpi rakendusi on iPad ja iPhone tahvelarvutile väga palju. Minu jaoks on aga konkurentsitult parimaks rakendus nimega Nozbe. See on lihtne ja selge – samas aga ülimalt paindlike võimalustega. Olemas on integratsioon Google kalendriga, Evernote ja Dropbox rakendustega, meeldetuletused, sildid, projektid ja nende jagamine… Nozbe on lisaks Apple seadmetele saadaval ka Android nutitelefonidele ja Windows ja Mac arvutitele. Olemas on ka veebilehitsejapõhine lahendus. Baasversioon Nozbe rakendusest – millest enamusele täiesti piisab – on tasuta.
Nozbe rakenduse ametlik veebileht
(997)
Kommentaarid