Warning: file_get_contents(https://www.photopoint.ee/api/products.php?id=108405,113659,113660,108407,107763,107765,107764,107766,): failed to open stream: HTTP request failed! in /data01/virt393/domeenid/www.photopoint.ee/blog.photopoint.ee/wp-content/plugins/ProductLinksToBuumCodes/ProductLinksToBuumCodes.php on line 217
Canoni ja Nikoni täiskaadersensoriga hübriidkaamerate müük stabiliseerus Jaapanis allpool 20% piiri - Photopointi ajaveebPhotopointi ajaveeb

Photopointi ajaveeb. Sinu võti arvuti-, foto- ja muu digitehnika maailma

Canoni ja Nikoni täiskaadersensoriga hübriidkaamerate müük stabiliseerus Jaapanis allpool 20% piiri

Jaapani tarbeelektroonika jaemüüja BCN Ranking hiljuti avalikustatud graafikutest selgub, et Canoni ja Nikoni täiskaadersensoriga hübriidkaamerate turuosa on Jaapanis stabiliseerunud allpool 20% piiri. Canonile kuulus detsembris 17,5% suurune turuosa, Nikonile aga pisut tagasihoidlikum 16%. Turusegmendi liider Sony , kes alles poole aasta eest hoidis enda käes 100% täiskaadersensoriga hübriidide müügist, on kahe rivaali tulekust toibudes jäänud pidama 66.4% peal.

Graafikust näeme, et Canoni edu on olnud koduturul Nikonist tormilisem. Oktoobris turule tulnud Canon EOS R hübriidkaamera tõstis Canoni turuosa korraks isegi 22.1 protsendini. Sealt alates on Canoni haare aga järk-järgult lõrvemaks läinud. Kevadkuudel peaks Canoni graafikukõver aga taas kenasti ülespoole ronima hakkama, sest käivad kuulujutud peatselt esitletavast soodsa hinnaklassi ja täiskaadersensoriga Canon EOS RP hübriidkaamerast, samuti uutest objektiividest.

Nikon tõi 2018. aasta septembris müügile kallima Nikon Z7 hübriidkaamera, mis polnud oktoobriks 10-protsendilisest turuosast enamaks suuteline. Aasta lõpus turule paisatud soodsamale Nikon Z6 hübriidkaamerale ennustati suuremat populaarsust, kuid nagu graafikutest näha võib, siis Jaapanimaal Z6 mingit suurt Nikoni käibe tõusu tekitada ei suutnud. Kasv on olnud mõõdukalt vaikne. Lähikuudel Nikon ilmselt uusi täiskaaderkaameraid ei avalikusta.

BCN Ranking andmed pärinevad Jaapani veebi- ja tavakaupluste müügiandmetest, mis katavad umbes 40% kogu Jaapani fototehnika turust. Kogu maailmale Jaapani tulemusi muidugi projitseerida ei saa, kuid pisut siiski. Kuna uued tehnoloogiad on Jaapanis leidnud tarbijate poolt kiirema omaksvõtu, siis on Jaapani müügitulemused tavaliselt indikaatoriks läänemaailma lähituleviku tarbimisharjumustele.

Allikas: Nikonrumors, BCN Ranking

(775)

Postitus meeldis?
Telli iganädalane kokkuvõte parimatest lugudest meilile
.
.

Sarnasel teemal artiklid

Kommentaarid

Samast kategooriast

Jälgi meid Facebookis

Omanda kõik fotode töötlemise tehnikad Põhjalik kursus algajaile 35 õppevideot Telli tasuta ligipääs:
.
Saad tasuta kursuse ja liitud Fotokursuse uudiskirjaga
.

Viimased kommentaarid

"Väga hea ülevaade, ootan veel Elise-lt selliseid postitusi! "

Christian Sibul, Karbist välja: Fujifilm X-A7 hübriidkaamera

"Kui 10.11 mööda saab, siis selgub, et parimad hinnad on ..."

Turundaja, Photopointi aasta suurim soodusmüük – Punane Pühapäev

"Mehis, aitäh tagasiside ja mõtte eest. Vaatme, mida ja kui ..."

Jürgen Veerme, Photopointi aasta suurim soodusmüük – “Punane Pühapäev”!

""Nii et vaata välja mida vajad ja lisa need pühapäeval ..."

Mehis Alas, Photopointi aasta suurim soodusmüük – “Punane Pühapäev”!

"Fujifilmi eri managerid on rääkinud, et nad tegid XPro3 puhta ..."

Arbo Rae, Fujifilm toob peagi turule uue X-Pro 3 hübriidkaamera