Märts on juba 16. aastat Hea Teeninduse Kuu – algatus, mis sai ellu kutsutud selleks, et pöörata tähelepanu teenindajate tööle, mis peab inimestele looma positiivset meeleolu, aga on füüsiliselt ja vaimselt raske.
Tänavusel “Kiida teenindajat” kampaanias lööme kaasa ka meie (Photopointi esinduskauplused ja veebikaubamaja), sest kui meie kliendid märkavad head teenindust ja annavad selle kohta positiivset tagasisidet, siis usume et see suurendab ka teenindajate soovi teha enda tööd veel suurema innu ja rõõmuga.
Kui oled meie online klienditoelt saanud abi või soovid kiita mõnda meie esinduskaupluse teenindajat, siis seda on võimalik teha perioodil 01. märts kuni 31. märts mitmel lihtsalt viisil:
- Kirjutada heast teeninduskogemusest Photopointi esinduskauplustes Heateenindus.ee kiidukeskkonnas: www.heateenindus.ee/kiidame
- Kirjutada kiitus tagasiside sedelitele ja jätta need meie esinduskauplustes asuvatesse temaatilistesse postkastidesse.
- Online klienditoele kiituse jagamiseks/tänu avaldamiseks mine Heateenindus.ee kiidukeskkonda: “Mina kiidan e-teenindust“
Märts on Hea Teeninduse kuu – mine kiida meie müügikonsultante! ››
(223)
Kommentaarid