26.juunil pani GoPro aktsiad esimest korda avalikule pakkumisele Ameerika väärtpaberibörsil. Aktsia tükihinnaks määrati alguses 24$, mis tõusis kiirelt 30$-le. GoPro väärtus on nüüd kolm miljardit dollarit, kolm korda suurem kui esialgselt oodati.
2013.aasta müügitulu oli peaaegu üks miljard dollarit, millest kasum ulatus 60,6 miljoni dollarini. Käesoleva aasta esimese kvartali käive oli firmal aga 8% väiksem eelmise aasta omast. Investorid on veidi mures, et firma kasv on seiskunud. Ent GoPro ise usub edu tõusu, kuna miljonid kasutajad laevad iga päev internetti seikluskaameraga tehtud videoid. Lisaks GoPro enda ülipopulaarsetele sotsiaalmeediavõrgustike kontodele on neil ka Xboxil oma videokanal ning lennufirma Virgin American näitab pardal GoPro videoid.
Hoolimata nutitelefonide kaamera kvaliteedi kasvust, on GoPro oma edu püsimises kindel. GoPro on elustiil. Inimesed tahavad seostada end brändiga ja ostavad kvaliteeti, mitte riistvara, rääkis firma asepresident Stephen Baker. Gopro on loonud justkui omaenda ökosüsteemi, mille populaarsus ja kasutajaskond aina kasvab.
Allikas: The Verge
(323)
Kommentaarid