Kvaliteetsete arvutiaksessuaaride tootja Logitechi nimi on ilmselt kõigile meie lugejatele tuttav juba aastakümneid. Peamiselt heade hiirte ja korralike klaviatuuride tootja plaanib aga oma välimuse uuendamise ning uue alambrändi Logi loomisega nö vaimset ümbersündi.
Logi on suunatud tulevikku, selle kaubamärgi all hakkavad ilmuma põnevamad ja futuristlikumad tooted, samuti kavatseb Logitech Logi puhul kasutada seni veel arvutimaailmas vähekasutatud teemat – värve. See tähendab, et tavalise musta-halli-hõbedase värvigamma asemel tulevad kasutusel erksad ja silmatorkavad värvid. Umbes nagu Nokia Lumia nutitelefonide ümbristel.
Selles pole midagi üllatavat, sest Logitechi uueks loovjuhiks ongi ju Nokia varasem disainiosakonna juhataja. Kindlasti aga jääb Logitechi kaubamärk alles ja puutumata selliste menukate tootesegmentide juures nagu Logitech G-seeria mänguriaksessuaarid ning mõni aasta tagasi soetatud Ultimate Ears kõrvaklapid.
Allikas: The Verge
(544)
Kommentaarid