Küll olen ma neid siit eemale ajanud. Sõnu “majandus” ja “langus”. Aga viimasel ajal on nad sindrid nii häbematuks muutunud, et tükivad endid sisse pressima igast pisemastki arvutiaugust.
Ja nii see siis juhtuski, et lõppeva nädala algupoolel võtsid need paharetid koha sisse koguni ühe kirjatüki pealkirjas. Ja nagu veel sellestki vähe oleks olnud, moodustasid nad seal tagatipuks veel liitsõnagi.
“Euronics, Klick, Enter ja teised majanduslanguse kiiluvees” oli selle pealkirja nimi, ja näed, nüüd on nad, saadananahad, juba teist korda sisse imbunud. Need kaks sõna üheskoos.
Mainitud lugu jutustas aga sellest, kuidas käib praegustel keerulistel aegadel Eestis tehnikakaupadega tegelevate ettevõtete käsi. Mõned sulevad poode, mõned püüavad niisama kokku hoida – võrreldes aastataguse ajaga on neil keerulisem kõigil. Seda eelkõige seetõttu, et inimesed ostavad vähem.
Kas ka sina ostad vähem?
[poll id=”18″]
(228)
Kommentaarid