Turu-uuringufirma GfK Retail and Technology poolt läbi viidud jaeturu uuring näitab, et kolme aasta jooksul on Eestis peaaegu kahekordistunud Smart TV-de ehk nutikate telerite müük ning samuti ostetakse järjest enam kõrgresolutsioonilise ja suure ekraaniga televiisoreid.
Jaeturu uuringu tulemused näitavad, et 2012. aastal olid 30 protsenti kõigist müüdud televiisoritest „nutikad“, kuid ajas on Smart TV-de müügi osakaal aina kasvanud – selle aasta oktoobris moodustas Smart TV-de müük 55 protsenti kõigist müüdud teleritest. Samuti on ajas pidevalt kasvanud ostetud telerite ekraanide mõõdud – viimase kuu seisuga on iga neljas müüdud teler 46-tollise ekraaniga või suurem.
„Teleri kasutusvaldkond ei ole enam pelgalt kanalite vaatamine, see on kujunemas koduseks multimeediakeskuseks. Tarbijate eelistused ja ootused ning telerite võimekus on võrdeliselt aina kasvanud ning see tendents jätkub. Tootjad pakuvad aina nutikamaid telereid, aina kõrgema resolutsiooniga ekraane ja tarbijad ka soovivad aina paremaid lahendusi,“ ütles GfK Retail and Technology Eesti juht Heiko Hera.
Photopointi e-poe valikust leiad üle 200 teleri – www.photopoint.ee/televiisorid
Allikas: GfK Retail and technology Eesti jaeturu-uuring
(914)
Kommentaarid