28. jaanuaril valitakse E-kaubanduse konverentsil kõige kasutajasõbralikum e-kauplus. Rõõm on teada anda, et selle konkursi 31 finalisti hulka valis žürii ka Photopointi veebikaubamaja www.photopoint.ee.
Finalistid jagunevad üheksasse erinevasse kategooriasse tegevusalade järgi – toidukaupadest kuni autokaupadeni. Märgilise tähendusega on siinjuures fakt, et Photopoint ei asetu konkursil mitte tehnikakaupade vaid kaubamajade kategooriasse. Tõepoolest – Photopointi e-pood ei ole ju enam ammu ainult kaamerate ja arvutite päralt. www.photopoint.ee kaubamaja valikus on meeletu hulk tooteid – enam kui 100 000. Nende seas on käekelli, tööriistu, originaalparfüüme, mänguasju, kodumasinaid ja palju muud.
Kasutajasõbralikeima veebipoe konkursi finalistid valiti välja Eesti e-kaubanduse liitu kuuluvate e-poodide seast. Finaalivaliku tegi ja üldvõitja valib 6-liikmeline žürii, kes hindab veebikauplusi järgmiste kriteeriumite alusel:
- E-poe kasutajamugavus erinevatel seadmetel (mobiil, tavaarvuti, tahvelarvuti)
- Üldine disain
- Üldine kasutusmugavus/loogika
- Toodete presenteerimise kvaliteet (fotod, eri vaated, jne)
- Ostuprotsessi kiirus/mugavus (kui palju väljasid on vaja täita, jne)
- Veebipoe kasutamise kiirus
- Kättetoimetamise ja tagastamise info leidmise lihtsus ja selgus
- Klienditeenindus telefoni/chati/emaili teel, vastamise kiirus
Kõik need ülal loetletud kriteeriumid on needsamad, mille nimel me siin Tartu külje all asuvas Photopointi kontoris iga päev tööd teeme. Et veebipood oleks lihtne ja kiire kasutada. Et suudaksime klientide küsimustele ja probleemidele võimalikult kiirelt asjalikud vastused ja lahendused anda. Ja et saaksime ka pärast ostu sooritamist probleemide korral aidata. Me teame, et me ei ole kõiges selles veel sugugi nii perfektsed, kui tahaksime. Rõõm on aga näha, et meie püüdlusi maailma parima klienditeeninduse poole on tähele pandud ja väärikal konkursil esile tõstetud.
Lisainfo konkursi kohta: kaubandus.ee
(1262)
Kommentaarid