Kata on oma ülimaks eesmärgiks võtnud valmistada fotokotte mis oleks võimalikult kerged pakkudes samal ajal maksimaalset kaitset fotovarustusele. Neid kahte põhimõtet rakendatakse täie hooga firma kolmes uues kotiseerias “D-Light”, “Pro-Light” ja Ultra-Light”. Et see uhke kerguse ja kaitse lubadus tõepoolest paika peab – selles saab igaüks ise veenduda Kata uusi kotte uurides – kas Photopointi poes kohapeal või siinsamas ajaveebis Point TV-d vaadates.
Tegelikult läheb Kata aga veelgi kaugemale – ta ütleb, et mitte keegi teine maailmas ei valmista kergemaid ja enam kaitset pakkuvamaid fotokotte kui tema. Ning lubab osta oma koti tagasi, kui ostja leiab mõne teise firma koti mis neis aspektides Kata kotist parem on.
See pretsedenditu garantii ei ole pelgalt reklaamloosung. See toimib ka siin Eestis, Photopointist ostetud Kata fotokoti puhul. Kui keegi leiab 30 päeva jooksul alates Kata DL, PL või UL seeria fotokoti ostmisest mõne konkureeriva firma valikust koti, mis on kergem ning samas enam kaitset pakkuvam, siis on tal võimalik anda Kata kott ära ja saada raha tagasi. Kata toonitab spetsiaalselt, et ei hakka testima ja tõestama kas vastav kott tõepoolest kergem ja kaitsvam on – piisab sellest, kui klient nii “TUNNEB”. Loomulikult peab võrreldav kott olema Kata kotile ekvivalentse mahutavuse ja funktsiooniga. Ei saa võrrelda seljakotti kaameravutlariga jne.
Kuidas siis toimida? Selleks, et oma vastostetud Kata kotti tagasi müüa, peavad olema täidetud järgmised, täiesti primaarsed tingimused:
- Ostetud Kata kott peab kuuluma Kata uutesse kotiseeriatesse Ultra-Light (UL), Pro-Light (PL) või D-Light (DL).
- Vastav Kata kott peab olema ostetud mitte enam kui 30 päeva tagasi alates taotluse esitamisest.
- Leides konkurendi kergema ja enam kaitset pakkuvama koti, tuleb see enne taotluse esitamist ära osta.
- See konkurendi pakutu peab olema Kata kotile sarnase mahu, omaduste ja funktsionaalsusega fototehnika jaoks mõeldud kott
- Olemas peavad olema nii Kata koti kui ka selle teise koti ostutšekid
- Kata kott peab olema mõistlikus korras (ei tohi olla katki, vähe määrdunud etc)
Kui need ülalolevad tingimused on täidetud, tuleb minna spetsiaalsele eestikeelsele veebilehele ning täita “KATA tagastustaotluse vorm”. Selles peab põhiliselt laduma linnukesi nendesamade ülal esitatud tingimuste kohta. Saates selle vormi Katale saab (reeglina) mõne tööpäeva jooksul taotlusele vastuse. Kui vormi sisestatud andmed vastavad Kata poolt seatud ja siin ülal ära toodud tingimustele, siis saadab Kata vastuseks kohaliku esindaja aadressi, kuhu kott koos ostutšekkidega toimetada tuleb. Kohalikule esindajale tuleb esitada ka oma pangakonto andmed ning ostetud Kata koti eest makstakse raha tagasi.
Pressiteateid tõlkides kohtan ma tihti suurustavaid väljendeid nagu “maailma kiireima sarivõttega fotoaparaat 1/2.5 sensoriga kaamerate seas” või “maailma kõige õhukesem omasuguste seas” Märkasite? Kitsendavaid täiendeid kasutatakse selleks, et piiritleda see väike ring kus sees saaks mingi toode olla maailma parim. Kata ütleb lihtsalt: Tema teeb maailma kergemaid fotokotte, mis pakuvad samas kõige enam kaitset. Ja garanteerib selle kõigile, kes tema uuest kontseptsioonist kantud fotokoti ostavad.
Video, kus Kata koolitus- ja turundusjuht Bellina Israel räägib tagastamisest ning uutest fotokottidest endist:
(205)
Kommentaarid