Kui hea turundustegevus tekitab tarbijates vajadusi toodete ja teenuste järele, siis tegelikkus veel parem ja vajalikum turundustegevus rahuldab juba tekkinud vajadusi. Just sellist turundustegevust on hakanud elluviima arvutimänguritele ’töövahendeid’ tootev Saksa firma Razer. Selleaastasel CES messil tutvustas Razer avalikkusele oma uut projekti – Fiona Windows 8 jooksutav tahvelarvutit. Firma lubas, et kui projekt saab Razeri Facebook’i lehel nädala aja jooksul vähemalt 10 000 like’i, siis läheb see ka tootmisse.
Nädal möödus edukalt ja nüüd on projekt jõudnud järgmissse faasi ehk Razer (st Razeri esindaja Min-Liang Tan) uurib arvutimänguritelt, millised peaksid olema tahvli tehnilised näitajad ja muud omadused, mida gamer’id tähtsaks peavad. Fiona feissbuki lehel käib elav arutelu, milliseid protsessoreid ja graafikakaarte peaks mainitud tahvli juures kasutama. Potentsiaalse toote hind on juba tõusnud 1300-1500 dollari juurde, mis Euroopasse jõudes peaks ilmselt transformeeruma samasuureks summaks. Ainult, et siis juba eurodes. Razer Fiona Facebooki lehel vestlusse sekkudes või kasvõi seda ainult like’ides osaled sa lisaks tootearendusele ka hääletamises-loosimises, mille auhinnaks on siis juba vägagi reaalne Fiona tahvelarvuti.
Allikas: Engadget
(307)
Kommentaarid