Samaaegselt kasumlikkuse näitajate avalikustamisega tutvustas Canon ka uut lähima viie aasta strateegilist tegevusplaani. Selle kohaselt on ettevõttel kavas olla kõigil põhitegevusaladel number üks ning kasvatada müügi netokäive aastaks 2015 viie triljoni jeenini.Canon tunnistas, et globaalse majanduse “kasvumootor” on arenenud maadest nihkunud arenevatesse riikidesse nagu India ja Hiina. Ettevõttel on plaanis teha muutusi neid arenguid arvestades.
2011. aastal loodab Canon müüa 30 miljonit digikaamerat ning ennustab 2010. aastaga võrreldes 10,6% müügikäibe kasvu. Ettevõttest öeldi, et 2011. aastal võetakse tarvitusele meetmeid 2012. aasta majandustulemuste parandamiseks. Canonil on nimelt eesmärk ületada oma 2007. aasta rekordtulemusi.
Canoni strateegia sisaldab esindajate sõnul ka aktiivsemat teiste ettevõtete ülesostmist ja liitmist. Selleks asutatakse aasta algul eraldi struktuur.
Samuti soovib Canon laiendada oma tootevalikut, kiirendades selleks tootearendust ning uuendades juhtimissüsteemi selliselt, et igas regioonis arendatud tooted oleksid globaalselt müügil.
Eriti rõhutas Canon seda, et nende eesmärk on laieneda Kagu-Aasia ja India turgudele ning tugevdada positsioone Hiinas.
(163)
Kommentaarid