Silicon Power 16GB USB 2.0 Touch 820 valge 17.27€Photopointi klienditeenindajad peavad tihtipeale vastama klientide küsimusele, miks ei ole konkreetses poes nende soovitud kaupa, kuigi sellel on Photopointi veebipoes juures märge “TOODE ON LAOS”.
Photopointi Ajaveebi vastloodud “Korduma Kippuvate Küsimuste” (KKK) rubriigis saab see teema oma vastuse kõige esimesena.
Tänase seisuga on Photopointi omanikfirmal Nordic Digital AS-il ühtekokku kaheksa kauplust üle terve Eesti. Kolm poodi on Tallinnas, kolm Tartus, üks on Rakveres ja üks Narvas. Aga see ei ole veel kõik. Tartu külje all, Tõrvandis Ülenurme Tehnopargis asub Photopointi poodide/Nordic Digitali pealadu koos peakontoriga.
Märge “Toode on laos” ei kajasta mingi üheainsa kaupluse laoseisu. Samuti ei kajasta see ainult pealao kaubavalikut. Märge “TOODE ON LAOS” tähendab seda, et konkreetne kaup on olemas kusagil selles suures süsteemis.
Selliselt on see märge väga heaks indikaatoriks veebipoest ostjale. Veebipoest ostes ei ole vahet, kas toode on Narvas või Tartus. Interneti kaudu saab seda osta mõlemil puhul ühtmoodi.
Inimesele, kes soovib kaupa osta mingist konkreetsest kauplusest – näiteks Tallinnast Rocca al Mare Photopointist, annab märge “TOODE ON LAOS” mõista, et vastav toode on olemas vähemalt ühes Photopointi kaupluses või pealaos. Toode ei pruugi olla Ülemiste Keskuse Photopointis. Aga see võib seal olla.
Selleks, et teada saada, kas toode reaalselt konkreetses kaupluses on, on kõige parem saata sellele konkreetsele poele e-kiri. Kirja tuleks panna võimalikult täpne tootenimetus/link Photopointi veebilehel oleva toote juurde ning küsimus, kas seda on selles konkreetses kaupluses. Kirja võib panna ka soovi negatiivse vastuse korral soovitud kaup vastavasse poodi tellida.
Kõigi Photopointi poodide E-mailiaadressid on ära toodud Photopointi veebilehel. Andmetest võib leida ka poodide telefoninumbrid. Kauplustesse võib ka helistada. Siis peab aga arvestama sellega, et alati ei pruugi meie müüjail olla piisavalt aega selleks, et telefonikõnele vastata.
Nordic Digitali pealadu on Photopointi poodide südameks, peakontor on kaupluste kesknärvisüsteemiks. Kõikide küsimustega võib alati pöörduda peakontori online klienditoe poole või kirjutada aadressil info@photopoint.ee. Teie päring või kiri jõuab allolevail piltidel olevasse majja. Elari istub siin just selleks arvuti taga, et Teie küsimustega tegelda ning annab endast parima, et need saaksid vastatud võimalikult kiiresti.
Photopointi poodide/Nordic Digitali peakontor ja -ladu:
(690)
Kommentaarid